MLEKOVITA niezmiennie liderem – najcenniejszą marką produkcyjnego sektora polskiej gospodarki

MLEKOVITA systematycznie wspina się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, pozostając najcenniejszą marką produkcyjnego sektora polskiej gospodarki. W 2013 r. z rankingu wyodrębniono również 10 supermarek – wśród nich w ścisłej czołówce znalazła się MLEKOVITA, której wartość marki wzrosła przez ostatnie 10 lat aż sześciokrotnie.

Realizacji przyjętej przez MLEKOVITĘ strategii lidera służy budowa silnej, wiarygodnej marki. MLEKOVITA jest obecnie najcenniejszą marką produkcyjnego sektora gospodarki. Silna marka jest siłą napędową konkurencyjności, symbolem jakości, wiodącej pozycji na rynku, prestiżu oraz uznania. Daje nam przede wszystkim wysoki udział w rynku. Dzięki temu mamy o nim szeroką wiedzę i możemy szybciej odpowiadać na jego zapotrzebowanie, odpowiednio modyfikując ofertę. Silna marka pomaga nie tylko podtrzymać dobre relacje z dotychczasowymi klientami, ale i zdobywać nowych, budując i utrzymując ich lojalność, gdyż najchętniej wybierają produkty markowe, wiedząc, że dobry brand to gwarancja satysfakcji oraz oryginalności – mówi Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA.

Potwierdzeniem tych słów są wyniki kolejnego Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek “Rzeczpospolitej”, w którym MLEKOVITA już po raz kolejny okazała się najcenniejszą marką produkcyjnego sektora gospodarki i liderem ryku spożywczego. Pod względem wartości marka MLEKOVITA jest wyceniana na 1,37 mld złotych, czyli o 5% więcej niż przed rokiem i aż sześć razy więcej – czyli aż o 1,14 mld zł więcej – niż w 2004 r., kiedy zadebiutowała w rankingu. Takie wyniki zaowocowały również wyróżnieniem MLEKOVITY jako supermarki, czyli jednej z 10 firm, które są w rankingu najdłużej i w 10-letniej historii tego zestawienia najbardziej zwiększyły wartość swoich marek. MLEKOVITA znalazła się w tym zaszczytnym gronie m.in. wraz z markami PKO Bank Polski i Orlen, będąc 4. marką o największej dynamice wzrostu wartości. W ogólnym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2013 MLEKOVITA zajęła 6. miejsce, będąc nie tylko pierwszą marką mleczarską w zestawieniu, ale również pierwszym przedstawicielem sektorów spożywczego i produkcyjnego.

Opublikowany przez Rzeczpospolitą Ranking Najcenniejszych Polskich Marek jest rzetelnym obrazem polskiego rynku, na którym towary wysokiej jakości połączone z wysoko cenioną marką stają się coraz popularniejsze i to im konsumenci ufają bardziej niż markom słabszym. Podstawowym kryterium selekcji marek była ich polskość, rozumiana jako miejsce ich narodzin, a także metoda opłat licencyjnych (tzn. hipotetycznych opłat, jakie ponosiłby użytkownik marki, gdyby korzystała z marki na podstawie umowy licencyjnej) oraz wyceny marek według danych twardych (finansowych, czyli wartości sprzedaży) i miękkich (badania konsumenckiego na grupie 1200 respondentów).

Info od SM MLEKOVITA

nagrody

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>