Ambasador Polskiej Gospodarki oraz Złoty Laur Konsumenta 2013 dla Mlekovity

MLEKOVITA otrzymała zaszczytny tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki w kategorii Kreator Rozwiązań XXI wieku. Kapituła Business Centre Clubu honorując MLEKOVITĘ wyróżnieniem, potwierdziła pozycję firmy jako innowacyjnego lidera branży mleczarskiej. To kolejne wyróżnienie MLEKOVITY w konkursie – w ubiegłym roku triumfowała w kategorii Eksporter.

Konkurs “Ambasador Polskiej Gospodarki” jest ogólnopolskim niekomercyjnym przedsięwzięciem, którego zadaniem jest wyróżnianie oraz promocja przedsiębiorców osiągających sukcesy na rynkach międzynarodowych, promowanie wysokich standardów ekonomiczno-finansowych i dobrych praktyk biznesowych w kontaktach zagranicznych oraz zacieśnianie współpracy przedsiębiorców z przedstawicielami polskich instytucji odpowiedzialnych za promowanie Polski, polskiej gospodarki, kultury i inicjatyw społecznych, polegającej m.in. na rozwoju wzajemnych kontaktów i wymianie informacji. W konkursie zorganizowanym po raz piąty przez Business Centre Club pod patronatem Ministra Spraw Zagranicznych MLEKOVITA otrzymała tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki w kategorii Kreator Rozwiązań XXI wieku – wyróżnienie dla firm o wysokim stopniu innowacyjności, promujących polską gospodarkę przez ofertę własnych nowatorskich produktów lub usług jeszcze dotychczas w świecie nie oferowanych.
MLEKOVITA została zatem doceniona jako lider innowacji, którym w branży mleczarskiej jest od lat dzięki wprowadzanym rokrocznie udoskonaleniom na każdym polu swojej działalności.

Konsekwentnie prowadzona polityka innowacyjności obejmuje bowiem rozwój bazy produkcyjnej i produktowej, systemów informatycznych oraz infrastruktury wewnętrznej, a także handel hurtowy i detaliczny, ochronę środowiska, nowoczesne zarządzanie i skupienie się na produktach innowacyjnych. Tylko w ostatnich dwóch latach MLEKOVITA mocno zainwestowała w swój m.in. poprzez: rozbudowę fabryki konfekcjonowania serów, rozbudowę fabryki produktów fermentowanych, zakup najnowocześniejszej na świecie linii ciągłej do produkcji serów twarogowych bezformowych, oczyszczalnię ścieków, budowę proszkowni serwatki – w pełni zautomatyzowanej i jednej z najnowocześniejszych w Polsce oraz otwarcie pierwszej w branży mleczarskiej hurtowni w formacie Cash&Carry. W trakcie realizacji pozostaje również nowoczesne Centrum Badań i Rozwoju MLEKOVITA.

Złoty Laur Konsumenta 2013 dla serów z MLEKOVITY

Konsumenci docenili produkty MLEKOVITY. W IX edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności “Laur Konsumenta 2013″ w kategorii producenci serów żółtych twardych oraz w plastrach przyznali MLEKOVICIE złoto – pierwsze miejsce, oddając na nią 31% wszystkich głosów.

Wierność konsumentów produktom marki MLEKOVITA to efekt długoletniej tradycji firmy w produkcji serów – MLEKOVITA zajmuje się nią już od momentu powstania zakładu w 1928 r. W 1962 roku oddano do użytku halę produkcyjną serowni, w roku 2000 uruchomiono linię do produkcji serów konfekcjonowanych, a rok później – pierwszą linię do produkcji serów w plastrach. Uruchomienie w 2010 roku największej na świecie Fabryki Konfekcjonowania Sera oraz jej rozbudowa sprawiły, że MLEKOVITA obecnie może pochwalić się bardzo szerokim wachlarzem serów, dostępnych w różnych wariantach (blokach, kawałkach, wiórkach i plastrach) i opakowaniach.
Dzięki kolejnym innowacjom produktowym i technologicznym bogaty asortyment serów w blokach, kawałkach i plastrach zaspokaja potrzeby szerokiego grona konsumentów. Obecna dzienna produkcja serów w zakładach Grupy MLEKOVITA wynosi ponad 200 ton,
a w najbliższym czasie zwiększy się o kolejne 60 ton.

Cała gama serów w plastrach obejmuje aż 13 ich rodzajów w wygodnym opakowaniu typu otwórz – zamknij, a dodatkowo także kilka w miękkiej folii. Konsumenci mogą wybierać spośród takich produktów jak: Sokół, Mazdamer, Gouda, Gouda wędzona, z ziołami lub z pieprzem, Tylżycki, Edamski, Morski, Cheddar, Salami, Rolada Ustrzycka i inne. Ponadto MLEKOVITA jako pierwsza w Polsce wprowadziła na rynek cztery rodzaje sera w plastrach trzy razy cieńszych od tradycyjnych, czyli sery mierzwione. Asortyment plastrów uzupełnia pięć rodzajów serów topionych, m.in. Selam wędzony i Selam z ziołami w opakowaniu typu otwórz – zamknij.
Równie bogata jest oferta produktów w kawałkach i blokach. Pełen wachlarz tych wyrobów obejmuje sery typu szwajcarskiego (m.in. Sokół, Mazdamer, Ementaler z Zakopanego, Sokole Oko, Prymus, Dziurdamer), holenderskiego (m.in. Gouda, Złota Gouda, Edamski, Mini Edam, Tylżycki, Salami, Morski) oraz angielskiego (Cheddar).
Sery z MLEKOVITY stanowią zatem nie tylko kompletny asortyment, ceniony przez konsumentów, o czym świadczy uhonorowanie złotym Laurem Konsumenta 2013. Produkty te również wielokrotnie zdobywały złote medale prestiżowych krajowych i zagranicznych targów (np. Złoty Medal Targów Polagra Food 2013 dla sera Mazdamer w plastrach) oraz nagrody o znaczeniu międzynarodowym (np. Medal Europejski dla sera Sokół w 2012 r.).

Dariusz Sapiński z pucharem

fot. wikipedia, Info Centrum Prasowe Mlekovita

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>